تراختور
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:, توسط تراختورچی |

ابراهیمی:امیدوارم در آزادی فحش نشنویم/ آنقدر که از سپاهان می ترسم، از استقلال نمی ترسم

فوتبال ایران/ مهاجم تیم تراکتورسازی گفت: اگر استقلال مقابل صبا می باخت با استرس زیادی به مصاف تیم ما می آمد.
محمد ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز، درباره پیروزی تراکتورسازی مقابل نفت تهران اظهار داشت: همانطور که پیش بینی می کردیم بازی سختی بود.بازیکنان ما با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا خسته بودند اما خوشحالم که توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.
وی درباره اینکه گفته می شود اگر دروازه بان نفت آن اشتباه را نمی کرد تراکتور نمی توانست پیروز شود، عنوان کرد: ما موقعیت های دیگری هم داشتیم. اینطور نیست که می گویید. اگر هم باشد فوتبال بازی اتفاقات و اشتباهات است و اگر اشتباه در آن رخ ندهد که گلی رد و بدل نمی شود.
ابراهیمی درباره اعتراض نفتی ها روی گلشان که مردوداعلام شد، گفت: صد درصد گل دوم نفت آفساید بود.
مهاجم تراکتورسازی درباره شانس قهرمانی تیمش عنوان کرد: متاسفانه جهانبازی در دیدار استقلال و صبا اشتباه تاثیر گذاری داشت و استقلال دوباره به صدر رفت. آنها اگر می باختند، استرسشان در بازی جمعه بیشتر از ما بود اما به هر حال باید در بازی مستقیم استقلال را شکست دهیم. البته شخصا اینقدر که از سپاهان می ترسم از استقلال نمی ترسم.
وی درباره دیدار با استقلال هم گفت: بازی دشواری با استقلال داریم. البته خیلی ها می گویند این دیدار فینال زودرس است اما باید بگویم اینطور نیست و برنده این بازی نباید خودش را قهرمان لیگ بداند. ما برای پیروزی به تهران می آییم و امیدوارم جو ورزشگاه آزادی هم خوب باشد .هرچند که ما عادت کرده ایم در هر شهری بازی می کنیم فحش بشنویم ولی امیدوارم روز جمعه این اتفاق نیفتد.
ابراهیمی درباره اعلام باشگاه استقلال برای تخصیص ده درصد ورزشگاه آزادی به هواداران تراکتورسازی افزود: این حرفها همیشه مطرح می شود و امیدوارم مسئولین کارشکنی نکنند و هواداران ما بتوانند بدون دغدغه وارد ورزشگاه شوند. اگر اجازه دهند هواداران ما در بازی با استقلال بیشتر از استقلالی ها نباشند، کمتر هم نیستند.
وی با اشاره به صحبت های سیاوش اکبرپور مبنی بر اینکه هواداران استقلال روز جمعه زودتر به ورزشگاه بیایند و به تراکتوری ها جا ندهند،  اضافه کرد:اکبرپور در تبریز بازی کرده  و با اینکه سالها در استقلال حضور داشته اما نباید اینگونه صحبت کند. این صحبت ها زشت است و من آنها را کری به حساب نمی آورم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.

كد ماوس